Friday, October 15, 2010

хүний амьдралаа гэж 5-р хэсэг

Болд Алтаагийн хэлсэнийг яах вэ? гэж дотороо эрэгцүүлэн бодож за байз Урьд нь бол хамт олонтойгоо зөндөө л явдаг байсан харин энэ удаа яах вэ би ч уг нь явмаар л байна гэтэл гэрт жаахан асуудалтай болчоод байдаг гэж хэсэг бодож байсанаа өө тэгвэл би эхнэрээ дагуулаад явж болно биздээ гээд алтаа луу хартал алтаа жаахан дургүй байгаа бололтой өөр тийшээ нэг харж эргэж болдоо луу харсан аа тэгэлгүй яах вэ дээ тэгээд ч чамд яг ингэж хэлэх гэж байсан юм энэ дуугай хүний эхнэр гэж бас нэг дуугай хүн байгаа бол уу эсвэл нэг галзуу хүүхэн байгаа бол уу гэж сонирхож байсан юм . Ашиггүй дээ би ч гэсэн нэг сайхан найзтай болоё гэж Алтаа худалаа хэлчээд дотороо уг нь бол сайхан л залуу байна даанч жаахан тэнэг юм уу даа тэнэг гэхээр тэнэг биш энэ газарийн тэргүүний ажилчин бас хүүхэнүүд эний араас их гүйдэг гэсэн тэгэхээр энэ надаар тоглоод байна уу гэж есөн жорийн юм бодож суусанаа за тэр нь ч надад хамаагүй би заавал энэ залууг өөрийн болгон авна  гэж дотороо өөрөө өөртөө тангараглаж байлаа .Энэ амаралтийг зохиосон хүн бол Алтаа өөрөө байлаа зөвхөн болдийг өөрийн болгох эхний төлөвлөгөө байлаа . Болдийг хаанаас нь харсан ч сайхан монгол залуу байлаа хөрслөг бор арьстай , булчин шөрмөс нь зангирсан , царайлаг болохоор ажилийн газарын хүүхэнүүд байнга л хардаг байлаа даанч эхнэртэй их үнэнч болохоор тэднийг бараг хардаггүй нэг их юм яридаггүй болохоор ажилийнхан хүүхэнүүд халдаж чадахгүй дэмий л дотороо хайрлаж хадгалж явдаг байлаа . аан харин Алтаа бол энэ хүүхэнүүдээс шал өөр юм яагаад гэвэл Алтаа гадаад дотоодод нэлээн явцан бас нэлээн олон залуусийг үзцэн болохоор энэ Болд зэргийн залууг хэсэгхэн хугцаанд өөрийн болгоод авах бол юу ч биш гэж бодож байлаа тэгээд дээрээс нь Алтаа ч гэсэн бие хаа царай зүс бол хэний ч дор орохгүй сайхан хүүхэн байлаа тэр ганц гайхуулдаг юм нь тэрний хөх нь байсан юм ямарч эр хүн Алтаагын хажуугаар хөхийн харахгүй өнгөрч чаддаггүй байлаа дээрээс нь Алтаа маш их шартай сансан болгоноо заавал өөрийн болгохийн тулд юу ч хийхээс буцахгүй байлаа дараагийн сайхан залуу гарч иртэл харин болдыг тогтоох хэрэгтэй байлаа энэнд алтаа нэг их юм бодохгүй байлаа яагаад гэвэл өдий 29 хүрэхдээ их олон аавын хүүгийн зүрхийг зүсэж явсан болохоор болд бол тэгээд л нэг жаахан хүүхэдийн тоглоом юм шиг санагдаж байлаа алтаагийн хувьд бол болдоос сайхан жаргал амсах бас болдийн мөнгө нь бас сэтгэлд нь хорогдоод тэгээд ч энэ ажилийн аманцар хүүхэнүүд болдийг нэлээн мөнгөтэй бас сайхан залуу гэсэн болохоор алтаагийн азгай нь хөдөлөөд тэгээд л энэ амаралтийг зохион байгуулж байгаа билээ болд энэ болсон үйл явдалд харин нэг л итгэхгүй л байлаа ингээд болд гэртээ хариад нэг л их ядарсан хүн хувцасаа тайлаад үнэртэл гэрээс нь сайхан бууз үнэртэж байлаа галзуухлуугаа ортол Зулаа сайхан ширээ засчихсан өө миний хайр яадарсан уу за суугаад хооллоо идээрэй гээд тэр 2 хооллоо идэх зуур Зулаа миний хайраа хайр нь маргааш нээрээ москва явах хэрэгтэй болчилоо манай дарга харин 4 хоног тэнд нэг оросийн компанатай гэрээ хийнэ гэнээ тэгээд би нарийн бичигээр нь явах болчилоо гэтэл болд хөөе тэгээд би яах болж байна аа манай ажилийнхан харин энэ амаралтийн өдөрөөр амралтанд явна гэсэн тэгээд би чамайг хамт явна гээд хэлчихсэн ш дээ гэтэл зүгээр дээ миний хайр сайхан ажилийнхантайгаа явчаад ир хайр нь заавал хойшоо явах хэрэгтэй болчоод байна аа тэгэхгүй бол болохгүй байна шүү дээ хэрэв хайр нь тийшээ яваад ажил бүтэх юм бол хайр нь энд салбарын дарга болох гээд байна манай дарга харин энэ ажил бүтэх юм бол чи энэ салбарыг хариуцаж ажилаарай гэсэн юм аа тэгэх юм бол чи бид 2 т хэрэгтэй шүү дээ сайхан машинтай байртай болно шүү дээ гээд гуйсан царайгаар харлаа болд ч за за тийм бол яах вэ дээ миний хайр явчаад ир хайр нь харин энэ амаралтанд явах аа болилоо тэнд би ганцаараа юу хийх билээ дээ чи байхгүй юм чинь гээд бослоо зулаа хойноос нь босоод галзуухаа сайхан цэвэрлчээд тэгээд 2 уулаа ядарсан болохоор унтахаар унтлагын өрөөндөө орлоо болд нэлээн ядарсан бололтой шууд л хурхирч гарлаа зулаа харин хүрч ирсэнээ өөө муухай амьтан хүн одоо 4 хоног явах гэж байхад чинь тэгээд л унтаад байхдаа яах вэ дээ гээд миний хайраа гэсээр өвөрт нь ороод эмэгтэй хүний мэхээ хэрэглэн сэрээж дөнгөлөө болд нэгэнт сэрсэн болохоор миний хайраа унтахгүй яагаа вэ гэсээр эргэж хараад миний хайр чинь өнөөдөр ямар үзэгсэлэнтэй харагдаж байна гэсээр халуухан уруул дээр нь зөөлөн гэгчин үнсээд тэвэрлээ

No comments: