Sunday, October 3, 2010

хүний амьдралаа гэж \2 хэсэг\

Болд Зулуугаас миний хайраа чамд 50000 төгрөг байна уу хайрд нь маргааш өглөө хэрэгтэй байна аа би харин хамаатаны ахад маргааш өглөө өгнө гээд амалцан юм аа гэтэл Зулаа өө тийм үү хайрд нь одоо мөнгө байхгүй ш дээ би сая ажилийнхаа Гэрлээд байсан 100000 зээлүүлчихсэн ш дээ тэгээд одоо яах уу гэлээ . Болд ч за яахав дээ байхгүй бол би Амараа ахад энэ байна гээд л өгчие гээд сэтгэл нь тайвшираад за миний хонгор өнөөдөр ямар хоол хийх гэж байна даа хайрынхан гэдэс ар нуруундаа наалдах гэж байна гэтэл Зулаа за тэгээд  миний хайр тэгээд ямар хоол идмээр байна даа гээд хөөрхөн алаг нүдээ тормолзуулан харсанд Болд эхнэртээ жаахан эрхэлмээр санагдаад хайр нь сайхан ногоотой шөл идмээр байна гэсэнд Зулаа мэдлээ гүйцэтгэе генералаа гээд галзуухруугаа орлоо Болд зурагтаар жаахан мэдээ үзэн сууж байтал Ганаа утасдаж байна . За Болдоо сонин сайхан юу байна даа найз нь энд нөгөө газараа байна чи хэзээ ирэх гэж байна даа гэлээ , Болд өө найз нь очиж чадахгүй нээ энд хооллоо идэж байна тэгээд ч өнөөдөр эхнэртэйгээ байх хэрэгтэй гээд таслах гэж байтал санаанд нь нөгөө амараа ахад мөнгө өгнө гэж бодоод тэгээд өө нээрээ ганаа чамд 50000 төгрөг байна уу найзад хэрэг болоод гэтэл Ганаа байлгүй яахав дээ чамд л туслахгүй бол өөр хэндээ туслах  чи гараад ир чамайг би хүлээж байя гэлээ Болд дотроо баярлан за ашиггүй дээ олчилоо гээд Зулаа миний хайраа хайр нь нэг гарчаад ирэе 20 минут л болох байх гээд гарах гэтэл хөөе хооллоо яах гээд байнаа бараг бэлэн болцон байхад чинь гээд хойноос нь очитол за хайр нь энд хүнээс мөнгө авчаад л эргээд ороод ирнэ харин чи намайг хүлээж байгаарай ок түрүүлж хооллоо идэж болохгүй шүү гээд гарлаа . Ганаа дээр очитол мань хүн ид улайрцан сууж байна аа Болдыг орж ирээд хажууд байгааг ч анзаарах сөхөөгүй байлаа . Болд хөөе Ганаа гэтэл сая нэг ухаан орж өө миний найз ирцэн үү гээд за миний найз жаахан хүлээж байгаарай гээд тоглож байсанаа НОВШ гээд орилоо Болд гайхаад яасан бэ гэтэл би сая 50000 дараад тэгсэн чинь харин 21 унчилаа би ерөөсөө дараагүй байсан юм гээд одоо яах уу болдоо найз чамд өгөх гэж байсан мөнгөө алдчилаа гээд гэм хийсэн хүн шиг өөдөөс нь харлаа. Одоо яах вэ дээ нэгэнт л алдцан мөнгийг чинь энэ газар гаргаад өгөхгүйгээс хойш за 2 уулаа гарая манайд очоё Зулаа сайхан ногоотой шөл хийж байгаа гэтэл Ганаа ээ чи байж бай л даа найз нь  мөнгөө алдачаад байхад чинь дээ гээд шалаад чамд нээрээ мөнгө байна уу тэгвэл би одоо тоглоод чамд олоод өгөе

No comments: