Sunday, October 3, 2010

хүний амьдаралаа гэж \ 3-р хэсэг \

Болд үгүй шүү чи сая өөрийнхөө мөнгийг алдчаад одоо миний мөнгийг алдчих юм бол би яаж чамаас авах юм бэ зүгээр дээ тэгвэл би гараад банкнаас аваад өгнө гэхээр нь за за тэгээд чи хэдийг авах гээд байгаа юм бэ ? Найздаа 50000 өгөчих гэхээр нь нөгөө л хүнд итэгмтгий зангаараа өглөө тэгтэл ганаа жаахан хожиж байсанаа Болдоо чи энэ хажууд бас мөнгө хийгээд суучих тэгэх юм бол арай дээр байна аа би чамд учирийг нь дараа чамд хэлж өгнө гээд деэлэр хүүхэнийг дуудлаа . Ингээд тоглоом үргэлжилээд л байлаа . Болд тоглохгүй гэж бодоод л хараад л сууж байсанаа нөгөө мөнгөөр нь аль хэдийн өөрийн мэдэлгүй дараад эхэлчихсэн байлаа гэнэт ганаа харсанаа хөөе чи чинь яаж байна би чамайг тоглох юм гэж бодсонгүй чи чинь энд ахиж тоглохгүй энэ тэр гээд байсан яасан бэ гэсэнд Болд харин тиймээ найз хараад суугаад байсан чинь миний бодож байсан тоо унаад байхаар нь тэгээд ч надад мөнгө хэрэгтэй байсан юм аа одоо жаахан хожих юм бол тэгээд л гарлаа гээд харцан сууж байлаа . энэ мөчөөс хойш 2 цагийн дараа Болд 250000 алдаж ганаа 150000 аль хэдийнээ алдсан байлаа . Болдоо ч бөөн уур одоо би яах юм бэ гээд л тэнд орилж хашигарахаас л наагуур юм болж байлаа харин ганаа бол ер тоосон шинжгүй өнөөдөр ч ямарч аз алга байна . 2 уулаа гарч ганц юм уух уу гэтэл Болд өөрийгөө хянаж чадахаа байтал уур нь хүрсэн болохоор нөгөө хайртай Зулаа байхгүй ээ , за Ганаа гарая хажуу талийн бар луу орж ганц юм уугаад л гэр гэртээ харина шүү гээд л бар орлоо . тэр 2 ч ороод баахан тоглоомийнхаа талаар яриад л суусаар байтал хэдэн цаг тэнд суусанаа мэдсэнгүй  Болдоо нэг цагаа харсан  чинь шөнийн 2 цаг болж байлаа нөгөө 20 минут гараад ирнэ гэсэн хүн бүхэл бүтэн 5 цаг алга болсон байлаа . ингээд Болдоо гэртээ орох гэсэн чадсангүй яагаад гэвэл бүх мөнгөөрөө тоглсон болохоор зулаа ч намайг ална даа гэж бодоод ер нь амараа ахийнд очисон дээр юм байна тэгээд тэндээс амараа ахын утасаар нь энд хонолоо гээд хэлчихэе гэж толгойд нь санаа орж ирлээ . Мөнгөө яасан бэ гэвэл амараа ахад өгчихсөн гээд амараа ахын өөрийнхөө талд оруулаад авсан байхад зулаа итгэх байх гээд л хаа байсан сансарын тунелийн тийш алхалаа саяийн уусан архи толгойд нь гарч гуйваж дайвсаар л амараа ахынд орлоо . Тэгтэл харин тэнд Зулаа сууж байлаа архи уусандаа хий юм харж байна уу гээд л нүдээ нухаж байгаад хартал мөнөөн тэгээд л чи энд юу хийж байгаа юм бэ гэртээ байж байхгүй би сая гэрт очоод чамайг байхгүй болохоор чинь хайгаад тэгээд энд хүрээд ирлээ гэдэг байгаа тэгсэн амараа ах харин намайг ганцхан цохиод л унагасан шүү би тэгэхэд юу ч мэдээгүй нэг мэдэхнээ өглөө болчихсон толгой хагарах гээд л босоод галзуух орох санаатай өндийтэл гарнаас нэг хүн татаад хэвтүүлчихлээ би ч би хаана байна аа гэсээр эргээд хартал харин Зулаа чи үхсэндээ маяглаад байгаа юм бэ дуугай хэвтэж бай одоохон гэртээ харина ахад мэдэгдэж болохгүй шүү гэсээр аяархан өндийгөөд хувцасаа өмсөж байлаа энэ хооронд Болдоогийн толгойд өчигдөрийнх нь бүх бол өнгөрсөн явдал хоорондоо холион бантан болоод тэрнийхээ учирийг гаргах гээд л нэг л болж өгөхгүй байлаа . сүүлдээ за ямарч гэсэн гэртээ очиж байгаад л сайн учирийг нь гаргая гээд , Ээждээ загнуулсан хүүхэд шиг Зулаагийн араас дагаад гэртээ ирлээ . гэрийн үүдээр оруу үгүй юу Зулаа бууж гарлаа чи нээрээ надад хайргүй өөдгүй амьтан байна чи тоглохгүй энэ тэр гээд байсан яасан бэ чи гээд л би ч хэлэх үг олдохгүй доошоо хараад л сууж байлаа . Тэгсэнээ би ямар тоглсон юм уу тэр мөнгийг чинь ганаад зээлчихсэн байгаа ганаа надаа өнөөдөр эргүүлээд өгнө гэсэн юм худалаа гэвэл чи одоо ганаагаас асуухгүй юу гээд хэлээд тавьлаа тэгсэн зулаа за чи битгий худалаа ярь би өчигдөр ганаатай утасаар ярисан та 2 нөгөө газараа тоглоод л сууж байна гэсэн ш дээ Болдоо минь дээ би чамайг битгий тийшээ зүгэлээрэй гэж хэлээ биздээ гэчээд уйлаад сууж байсанаа за чи өнөөдөр ажилдаа явахгүй шүү орой ирж байгаад чамтай хатуу ярих болно . Гэж зарилга буулагчаад л явлаа угын болдоо ажилдаа явах тэнхэлгүй байсан болохоор азны юм гээд эргээд хэвтлээ . тэгтэл нойр нь хүрэхгүй би яах гэж тэр ганаа дээр очивоо гээд л өөрийгөө зэмлээд л хараагаад ч нэмэр болсонгүй харин миний хайр л битгий салчаасай л гэсэн бодол толгойд нь эргэлдэж байлаа . салчих юм бол гээд энэ тэрийг бодож байсанаа нээрээ энэ тоглоом гэж хүнийг сайхан худалаа яриулж сургах юм даа би ч бараг бол худалаа ярьж үзээгүй хүн шүү дээ тэгтэл 1 өдөрийн дотор би 4 удаа худалаа ярьчихлаа шүү дээ . энийгээ одоо цайруулж гэр ороноо сайхан цэвэрлээд хайрийгаа ирэхэд нь сайхан хоол хийгээд тавьчихая гээд бослоо о

No comments: