Sunday, December 19, 2010

хүний амьдралын жаргал зовлон

хүний амьдралын жаргал зовлон гэж юу вэ ? энийг би өөрийнхөө бодол болон туулж өнгөрүүлсэн амьдралынхаа тухай бичие гэж бодлоо
миний амьдрал тийм ч дардан байсангүй гэхдээ , жаргалтай үе гэвэл зөндөө байсан тэр жаргалдаа дэндүү хөөрч дэвэрч явсан үе байлгүй яах вэ тэгэхэд бас ядарч зовж байсан үе бас зөндөө байсан даарч хөрч ганцаардаж өлсөж байсан үе гэвэл зөндөө байсан ч тэр үедээ за би нэг сайхан амьдрах юм бол сайхан амьдрана гэж байнга бодож байсан ч жаргаад ирэхээрээ тэгээд л нөгөө зовож байсан үе чинь байхгүй болж яаж зовож байсанаа жаргалтай тэр мөчид мартаж орихдог нь л тэр ганц алдаа байгаа юм энэ бол ч хүн болгонд л байдаг байх гэж бодож байна гэхдээ хүний амьдралд ганцхан секунд л байдаг юм гэдэгийг би сайн мэдэж байгаа ч гэсэн тэр ганцхан секундийг би тэвчиж чадахгүйдээ л өдийд ингээд л тэнэгтэж байгаа ч би чадна гээд хичээх юм бол болох байх л даа тэгсэн ч би байнга л тэнэг хүн шиг байх юм гэж үү энэ болгонийг би бичээд л байх юм бол хэдэн ном ч бичээд тавьсан ч чадах байх гэж бодож байна тэгсэнээс өөрийнхөө хэзээ алдсан хэзээ онож явсан бэ гэдэгээ байнга бичиж байсан дээр байх гэдэгийг одоо би бодоод сууж байна даа тэгээд хойч үедээ энийг сургамж болгон үлдээх хэрэгтэй над шиг ингэж хүмүүс битгий алдаасай гэсэндээ хэлж байна би одоо яагаад ингэж сууна би сайхан амьдрах боломж надад зөндөө байсан шүү дээ сайхан боломж гээд л байнга л гарч ирж байсан боловч би бүгдийг нь алдчаад л одоо ингээд гөлийгөөд л сууж байна гэхдээ миний нас ингээд дуусаагүй л дээ би цаашаа бас амьдрана шүү дээ тэгэхээр би бас хичээгээд сайхан амьдарч болох хугацаа байгаа л даа нээрээ хүн зоригтой байна гэж яаг юуг хэлж байна аа миний хувьд бол дайн байлдаанд ороод амиа хайрлахгүй байлдах гэж бодож байна тийм ээ энэ бол эр хүн болгоний бодож санаж явдаг зүйл байх гэхдээ одоо энэ дэлхий дээр дайн гэж байхгүй болохоор энэ амьдрал гэдэг чинь толгой дотрох дайн болчоод байна л даа энэ дайнд хэн ялах вэ гэхээр хэн толгойгоо сайн ажилуулж чадаж байна тэр хүн амьдрана гэсэн үг шүү дээ бас , хэн тэвчээртэй ухаантай байна энэ болгонийг хүн хэрэгжүүлж чадах уу гэдэгээс шалтгаалж баян ядуу гэсэн юм гарч ирж байна би тийм ядуу бишээ бас баян ч биш тэгэхээр би хар амиа бодоод л байгаад байна гэсэн үг байх тэр ч тийм тэгэхдээ би гэдэг маань за яах вэ толгой сайн ажилдаг гэж бодоход харин залхуу гэж нэг юм миний бүх амжилт энэ тэрийг аваад явчихаж байна шүү дээ тэгээд энэ залхуугаас би яаж гарах вэ гээд хүнээс асуугаад суугаад байх юм бол би гарч чадахгүй гэсэн үг шүү дээ хүн болгон л надад чи ингэ тэг гээд бөөн санаа оноо хэлнэ тэр бол ойлгомжтой  гэхдээ нөгөө залхуу толгой чинь тэгээд л мартаад байна гэсэн үг тэгсэнээс би харин өөрөө сайн бодоод тэгээд би юун дээр их залхуурч байна гэдэгээ сайн тунгааж байх хэрэгтэй тэгэж байж л би сайхан амьдрал гээд байгаа зүйл лүү явж тэнд очих болно энийг хэрэгжүүлэхийн тулд их бага зүйлээс эхлэх хэрэгтэй байгаа юм даа нэгдүгээрт гэвэл гэрээ цэвэрлэхээс л эхлэх байх тэгээд хоол ундаа сайн идэж байх хэрэгтэй хувцасаа сайн угааж индүүдэж өмсөх , бие тамираар бас байнга өдөр болгон хичээлэх хэрэгтэй байгаа юм ингээд ирэхээр хүн гэдэг чинь тэгээд л толгой өөдрөг байх болно миний алдаа гэх юм бол харин энд амьдарч байхдаа виз гээд л айгаад тэгээд байгаа мөнгөөрөө тоглчоод л за дараа сарын цалингаар л сайн хоол ундаа авч байгаад л бие тамираар хичээлэх нь дээр гэж байнга юмыг хойш тавьсанаас л болж байгаа юм шүү дээ тэгэж л болохгүй байгаа юм юмыг цаг тухайд нь л хийж байх хэрэгтэй тэгэхгүй бол цаг гэдэг чинь алт гэсэн үг бид нар чинь ямар мөнх амьдрахгүй гээс хойш сурч боловсрох хэрэгтэй тэгэж байж л сайхан амьдрал гэдэгийг үзэх болно би ч бас хүний төлөө байгуулаг нээж байгаад сайхан амьдрал зохиогоод олон хүнд тус болоё гэж бодож явдаг ч энэ бол одоо ямарч боломжгүй гэсэн үг шүү дээ хүнд хэзээ ч бэлэн хоол битгий өгөө гэж энэ бол бас нэлээн олон талын асуудал л даа ямар хүнд мөнгө өгөх вэ гэдэгээ сайн бодож харж байж л өгөх хэрэгтэй болж байгаа юм тэрнээс биш ядарсан хүнд мөнгө өгөөд л байх юм хэнд хэрэггүй гэсэн үг тэр хүн чинь тэр мөнгөөр нэг өдөр хоол аваад л дуусан тэгсэнээс тэр мөнгөөр нь тэр хүнд толгойд нь юм хийх юм уу харин тэрүүгээр яаж амьдрах вэ гэдэгийг нь зааж өгөх хэрэгтэй байна шүү дээ би ч энэ асжждалаас болоод нэлээн олон хүнтэй ам зөрж л байлаа ихэнх хүн миний энэ санааг дэмжээд байхгүй л дээ хамгийн том алдаа бол хүн болгон залхуураад байгаад л байгаа юм тэрнээс биш хүн болгон хичээгээд л байх юм бүх юм сайхан болно гэсэн үг шүү дээ тэрнийг харин яаж монголдоо хэрэгжүүлэх вэ гэдэгээ сайн бодож олох хэрэгтэй байна даа монголд маань одоо мах гэхэд л тэнгэрт хадаж байна шүү дээ тэгсэнээс тэрнийг чинь малаа багасгаад байнга махтайгаа байхад болох байх гэж бодож байдаг юм манай монголын төрийн хэдэн хүн л харин энэ тал дээр жаахан хичээгээд өгөх хэрэгтэй байгаа юм бас энэ газар шороогоо яах гээд байгаа юм мэдэх юм алга даа одоо байгаа газар шороогоо гадаадынханд өгөөд байх юм бол тэгээд хэдхэн жилийн дараа гэхэд энэ сайхан газар шороо маань байхгүй болно ирээдүй хойч үед маань тэгээд юу үлдэх болж байнааа зөвхөн өнөөдөрийг харж амьдрана гэдэг чинь тэгээд л сүүрэл гэсэн үг шүү дээ зөвхөн өнөөдөрийн хэдэн халтар төгрөгөөр газар шороогоо арилжаад дууёагчаад тэгээд цаашдаа яаж амьдарах гэж байгаа улс юм бол доо

No comments: