Sunday, June 5, 2011

Хүн гэж юу вэ ?

Нээрээ хүн гэж юу вэ ? Та нар юу гэж бодож байна . Миний бодол бол Хүн гэдэг бол зүгээр л амьтаны нэг төрөл аан гэхдээ амьтанаас нэг юмаараа л ялгаатай тэр бол сэтгэхүй болон оюун ухаан ингээд бодохоор амьтан хүн 2 бараг ялгаагүй гэр бүл газар нутагын төлөө байнга тэмцэлдэж байдаг арай нэг жаахан ялгаа нь гэвэл хүн арай илүү шуналтай гэх юм уу даа амьтан бол тэр шуналыг мэдэхгүй энэ дээр яагаад би шунал гэсэн гэхээр хүн бол байнга арай илүүг яаж олох вэ гэж байнга боддог яавал сайхан амьдрах вэ гээд л тэгээд л буруутан болно эсвэл гайгүй толгой нь ажилдаг нэг нь сайхан амьдарч байна гээд л хэдэн халтар төгрөгний хойноос амиа тавин зүтгэнэ харин жаахан тийм хүмүүс бол тэгэхгүй тэгээд л өсөхөөсөө үхэх хүртлээ тэгээд л нэгэн хэмээр явсаар байгаад л дуусана энд бас ахиад нэг төрөл байна тэр юу гэхээр бүх амьдралын үнэн мөнийг олчихсон хүн гэж бас байна тэд нар бол тэгээд тэр мөнгө энэ тэр сайхан амьдрал гээд яваад байхгүй харин хүн төрөхөөсөө үхэх хүртлээ юу хийх вэ гэдэгээ сайн ойлгсон хүмүүс байдаг би ч бас тэр хүн шиг болохыг аймар их хүсэж байгаа ч залхуу гэдэг юмнаас гарч чадахгүй л байна за тэгвэл залхуу гэж юу вэ ? залхуу гэдэг бол яг л тэнэг амьтан гэсэн үг юу ч хийхийг хүсдэггүй тэгээд л аманд нь хоол хийгээд өгөх юм тэрнийг нь идчээд л тэгээд л гэдэсээ илээд л хэвтэхийг хүсдэг тийм хүнийг бол үзэн яддаг ч гэсэн одоо би яаг ийм болох гээд л байна гэхдээ нээрээ эртээр нэг кино за ингээд ажил дээрээ л сууж байна одоо энд яг юу болоод байгааг би сайн ойлгохгүй л байна манай нэг дарга ажилаасаа гарна гэнээ тэгээд энд нэг герман новш л ирэх юм шиг байна даа гэхдээ миний хувьд яах үгүй нь сайн шийдэгдээгүй л байна амьдрал энэ ажил энэ тэр гээд л бүгд хэцүү л болоод байна даа тэгэхээр би яах уу ядаж байхад энэ виз нь дуусах гээд байдаг сунгуулах хэрэгтэй байдаг маргааш би амарна гээд хэлцэн байдаг тэгэхгүй бол ажилийн зөвшөөрөл авч чадахгүй шүү дээ ингээд бодохоор улам л хэцүү болоод байх юм даа би уг нь нэлээн л юм үзсэн мөртлөө болоогүй л юм байх даа би зүгээр л тайван амьдрахыг хүсэж байна шүү дээ ямар ч энэ тэр гэхгүй сайхан тайван ажил хийгээд л гайгүй намайг гэсэн эхнэр аваад л тэгээд л үргэлжилүүлээд л байхад болно би өөр илүү юм хүсээгүй шүү дээ даанч энэ амьдрал гэж миний сансанаар болохгүй юм даа тэгэхээр би тэмцэх хэрэгтэй гэж үү тэглээ гээд би юунд хүрэх вэ

No comments: