Friday, January 7, 2011

Хайр гэж юу байдаг юм бэ ?

сайн байна уу найзууд болон миний сайтаар орж ирдэг та бүхэндээ бас л нэг санаа оноогоо бичиж хуваалцах гэсэн юм Хайр гэж нээрээ юу байдаг юм бэ миний хувьд тэр хайр гэдэг чинь байсан одоо харин байхгүй болчоод л сууж байна даа яагаад гэдэгийг өөрөө ч мэдэхгүй байна би одоо 30 настай тэгсэн хэр нь надад амьдралын минь хань , миний төлөөлөл болох үр хүүхэд гэхээр юм юу ч байхгүй л байна даа тэрний хойноос явсан уу гэвэл тийм ээ гэхдээ жаахан тэгээд л өөрөө тэнэгтээд л тэгээд л байхгүй болгчихсон доо одоо надад найз охин гэсэн юм ганц ч алга орчилон дэлхий дээр ганцаараа болоод л сууж байна ирээдүй тэр сайхан аз жаргал гээд байгаа зүйл нь хаана байгаа юм бэ гэж одоо орилоод хашигармаар л байна тэглээ гээд одоо тэр сайхан мөч ирэхгүй гэхээр өөрөө өөртөө маш их уур хүрч байгаа ч цаг хугцаа бүгдийг эдгээх байх гэж найдаж өөрөө өөрийгөө тайтгаруулаад л сууж байна даа амьдралдаа хүн зорилогтой байх хэрэгтэй гэдэг ч миний хувьд тэр нь байхгүй болчоод байна би юуны төлөө амьдрах гэж өөрийнхөө төлөө юу эх орон эгч дүү нарынхаа төлөө юу ирээдүй гарч ирэх өөрийнхөө хань ижил үр хүүхэдийнхээ төлөө юм гэдэгээ сайн ялгаж чадахгүй л байна даа гэхдээ энэ бүгдийн төлөө гэж бодож байгаа ч байнга тэнэгтээд байгаад аа л би уур хүрч байна даа би одоо тэвчээртэй л хүлээх хэрэгтэй байх гэж бодож байна

No comments: