Monday, September 27, 2010

миний амьдрал

та бүхэндээ өөрийнхөө тухай бичмээр санагдаж байна
намайг Төмөрбатын Батаа гэдэг би одоо 29 настай
 1981 оны 5-р сарийн 17- нд Улаанбаатар хотын 2-р төрөх газар  ингээд нэг улаан нялзарай амьтан хорвоо дээр төрлөө . Төмөрбатынх гэдэг айл нэгэн хүүтэй боллоо энэ бол би ингээд ээж аав 2 маань надад Батаа гэдэг нэр хайрлсан юм энэ бол их учиртай нэр юм миний ээжийг Энхбат , аавыг маань Төмөрбат гэдэг болохоор аав ээж 2 маань дундаасаа гарсан анхны хүүгээ Батаа гэж нэрэлсэн юм бага байхдаа нэлээн өвчин ороож их л зовоодог байсан болохоор аав ээж маань хөдөө гарсан юм . 1984 онд хотоосоо гарч  Хөдөө гэж Багануурт очилоо тэнд аав маань мэрэгжилийнхээ дагуу ажилаж ээж маань эмнэлэгт сувилагчаар орж би гэдэг хүн тэнд л анх мэдээ орж хүн болох гараагаа эхлсэн юм .  миний бага нас бол байдаг л жирийн хүүхдүүд шиг  цэцэрлэгт явж өнгөрсөн дөө ингээд 1989 оны намар эрдэм мэдлэгийн уртаас урт аянд хөл тавьсан анхны өдөр   аав маань гараас минь хөтлөөд л сургуулруу алхаж явах тэр л үе хэзээ ч мартагдахгүй сайхан мөч байж дээ . Анхны А үсэг заалгаад сууж байсан үе маань саяхан ч юм шиг санагдаж байна 1-р ангийнхаа юмыг сайн санахгүй байна 2 -р ангидаа анхныхаа бага насны сайн найзтайгаа танилцаж билээ . Тэр үед их хөгжилтэй байсан манай найзийг маань Чинзориг гэдэг юм өдөр нь танилцаад л орой хичээл тараад тэднийд очиж тоглоно гэж тохироод яваад очилоо тэгсэн би найзийнхаа нэрийг мартчихсан хэн билээ гээд л гадаа нь бараг 30 минут зогсож байгаад л за яадагийн цоохор нүүртэй юм чинь гээд цоохороо цоохороо цоохорооо гээд л хашигарч өглөө тэгсэн харин ээж нь гарч ирээд ..

No comments: